22 Şubat 2013 Cuma

Genç oyuncu mu yaşlı oyuncu mu transfer etmeliyiz

Top eleven‘da transfer yaparken en çok tereddüte düştüğüm olaylardan biri bu genç oyuncu mu yaşlı oyuncu mu transfer etmeliyiz konusu, ikisinin de artı ve eksi yönlerini inceleyelim.
Genç ve yetenekli yani 5 yıldızlı oyuncu transfer etmek zordur, bazen fazlaca token harcayabiliyoruz. Ama genç oyuncular iyi gelişiyor ve iyi değer kazanıyor. İlk 11 oynattığınız genç ve yetenekli oyuncular sizi iki üç sezon götürüyor ve sonra eğer iddalı bir takımsanız tekrardan satıp yeni yeteneklere yöneliyorsunuz. 3 sezon oynattığınız oyuncuyu da eğer üst lige çıkarsanız aldığınız paraya bile satamıyorsunuz. Genç oyuncuların dezavantajlı yönlerinden birisi sanırım, devamlılıklarının olmaması, yani bir maç 8-9 bir maç 5′lik oynayabiliyorlar.
Yaşlı oyuncuların artı yönleri ise kolay transfer edilmesi ve tecrübeli oldukları için form olarak dalgalanma yaşamamaları sanırım, ama yaşlı oyunculardan en fazla bir sezon yararlanabiliyoruz, iddalı takım oluşturmak için eğer emekli olmazsa satıyoruz.
Bugün bu iki durumu düşündüm ve yaşlı oyuncu almaya karar verdim,1 sezon oynatıp satmayı düşünüyordum ama açık artırma öyle bir noktaya geldi ki iki kişi tam 34 tur teklif verdikten sonra 35.turda oyuncuyu ben aldım. Yani 35 token karşılığında 30 yaşında bir CM oyuncusuna sahip oldum.
Genç mi yaşlı mı transfer edersiniz orasını bilemem de size tavsiyem hırs yapıp benim gibi tokenlerinizi boşa harcamayın =)
Başarı dolu bir sezon diliyorum.


Genç oyuncu mu yaşlı oyuncu mu transfer etmeliyiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder