23 Mart 2013 Cumartesi

Top Eleven'in Yeni Yüzü Jose Mourinho !

Bugün oyuna girdiğimde top eleven’in yeni sembolü daha doğrusu yeni yüzü Jose Mourinho‘yu gördüm, biraz şaşırdım ama güzel olmuş bence, sonuçta oyunda hepimiz bir Mourinho’yuz değil mi ? Mourinho’dan yola çıkarak birkaç şeyden bahsetmek istiyorum. Mourinho’nun kariyeri ve yaptıkları tartışılmaz, kendine has bir oyun sistemi ve özellikle porto ile kazandığı şampiyonlar ligi ve uefa kupasından sonra bunu diğer takımlarla da kanıtladı. Bir antrenörü kopyalayarak iyi bir antrenör olunmuyor, ancak onun gölgesinde işler yapabiliyorsunuz. Top eleven oyununda da keşfedilecek o kadar çok şey var ki, oyunu tek bir kalıba oturtmak çok manasız. Bazı arkdaşlardan oyunla ilgili çok güzel sorular alıyorum, bazıları ise o kadar basit şeyler soruyorlar ki bazen cevaplamakla cevaplamamak arasında kalıyorum. Özellikle cevaplamadığım bazı sorular oluyor çünkü bazı menejer arkadaşlarımızın oyundaki bazı şeyleri yaparak yaşayarak öğrenmesi gerekiyor. Biz site yönetimi olarak şu anda herkesin sorularını cevaplamak için elimizden geldiğince uğraşıyoruz, hatta ailemizi genişletmek adına yeni editör adaylarıyla görüşüyoruz, editörleri seçerken sizlere gerçekten yardımcı olabilecek kişiler olmasına dikkat ediyoruz, inşallah uzun yıllar topeleventr.net bünyesinde sizlerle olacağız ama lütfen sizler de bize destek veriniz. Biz büyük bir aileyiz ve sizleri seviyoruz. Konuyu da buraya bağladık ya hadi hayırlısı =)



Top Eleven'in Yeni Yüzü Jose Mourinho !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder