10 Mart 2013 Pazar

Top eleven yeni sezon yeni heyecan

[#2: Edit Options>MightyAdsense>Adsense Code]

Bugün itibari ile bir sezonu daha geride bıraktık arkadaşlar, ilk 7′ye girenler bir üst lige, giremeyenler de kendi liglerinde kalmaya devam etti. Ben yine bu sezonu 1.bitirdim. Sizler de sezon derecenizi aşağıdan paylaşabilirsiniz. Aslında bu konu altında başka olaylara değineceğim, oynarken şunu farkettim ki takımınız ne kadar güçlüyse oyun sizi kendi seviyenizde kendi gücünüze yakın bir lige yerleştiriyor. Yani atıyorum takım ortalamanız 60′sa takım ortalaması 50 ile 70 olan birkaç takımla sizi aynı lige atıyor ki açık ara şampiyon olamayasınız ve oyunun heyacanı daha ilk haftalardan kaybolmasın.


Bir de şu konu var ki, bazı arkadaşlarım benim transfer listemde hiç 5 yıldızlı oyuncu çıkmıyor arkadaşımda hep 5 yıldızlı oyuncular var diye yakınıyor. Bu konuda da yaptığım araştırmalar sonucunda oyunun birkaç server’i olduğu ve bu durumun sizin var olduğunuz serverden kaynaklandığını, bazı serverlerde iyi takımların ve iyi oyuncuların, bazılarında ise sizin takımınız ne kadar iyi olursa olsun serverinizin kötü olmasından dolayı kötü oyuncular çıktığını söyleyebilirim.


Yeni sezonun başlamasıyla top eleven  hileleri sayesinde token sayınızı artırmanız gerektiğini ve iddalı bir takım kurmanız gerektiğini biliyorum. Bir iki gün içerisinde en ince ayrıntısına kadar top eleven token hilesi programlarını tekrar ele alacağım, kullanmanız gereken programlar ve yeni sponsorlardan bahsedeceğim. Şimdilik tokenlerinize yüklenip de bitirmeyin, bu ara millet saldırıyor oyunculara, bir kaç güne ortam dinginleşecektir, transfer için en uygun zamanı bekleyin.



Top eleven yeni sezon yeni heyecan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder