3 Mart 2013 Pazar

Top eleven dostluk maçı engelleme - iptal etme

Yoğun maç trafiğini in olduğu amanlarda si in haberini olmadan arkadaşlarını ın si e dostluk maçı teklifi göndermesi ve yine si göremediğini için oyuncularını ın maça çıkarak sakatlanmaları , kondisyonlarının düşmeleri ne kadar can sıkıcı değil mi ?


Si e yaşadığım bir kaç durumu anlatmak istiyorum , si in de dikkat etmeni i öneriyorum. 20.seviye’de ligimde benimle eşit oyuncu kapasitesine sahip bir takımla namalup çekişiyorduk. Ligdeki ilk maçımı berabere bitmişti ve onunla olan son maçımı ligin son maçı olarak ayarlamışlardı. Yani şampiyonluğun belirleneceği bir maçtı. Maçtan birkaç gün önce kendisi arkadaşlık teklifinde bulundu ve ben de ligde kendisiyle gü el çekiştiğim için kabul ettim, tabi adamın asıl amacının ne olduğunu o günlerde anlamıştım. Her neyse son maça kadar ikimi de hiç puan kaybetmeden ilerledik, ben takımımı son maça kondisyon, moral ve taktik açıdan iyi bir şekilde ha ırlayıp işim olduğu için oyundan çıktım.


Benim hesaplamalarıma göre kaybetmem imkansı dı. Sonra maç saatinde oyuna girdiğimde takımımda benim kadroya almadığım oyuncuların olduğunu gördüm, maçı da ar or ka andım. Maç bittiğinde fixtüre baktığımda sağolsun kendisi yedek takımıyla esas maçtan bir saat önce benim takımımla dostluk maçı yaptırmış ve as oyuncularımdan ikisini sakatlayıp, diğer oyuncularımı da kondisyon ve moral açısından yıpratmıştı. Bu hatadan sonra kimlerle arkadaş olacağım konusunda dikkatli olmaya çalışıyorum, si de bu hataya düşmeyin.


Dostluk maçlarını engelleme gibi bir seçenek şimdilik bulunmuyor ama dostluk maçı ayarlayan arkadaşını olduğunda si in bunu görerek fixtür kısmına girip bunu iptal etmeni gerekiyor. Bu arada bunun bir sorun olduğu top eleven ya ılımcılarına iletmişler ve kendileri bu konuyla ilgileneceklerini söylemişler. Bekliyoru bakalım bi de merakla.



Top eleven dostluk maçı engelleme - iptal etme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder