5 Mart 2013 Salı

Top eleven özel yeteneğin oyuncu üzerinde ne kadar etkisi var

Hepimi takımımı daki oyuncuların yıldı larının fa la olmasını ve oyuncularımı ın ö el yetenekli olmasını isteri , peki ö el yeteneğin oyuncu ü erinde ne kadar etkisi var ? Ö el yetenekli oyuncular daha mı iyi ? Ya da ö el yetenek her şey mi ?

Bira bu sorular ü erinde kafa yormak istedim, aslında ö el yeteneğin bir oyuncu ü erinde muhakkak etkisi vardır ancak ben henü sırf ö el yeteneği var diye bir oyuncunun her maç mükemmel oynadığını ya da aynı beceri puanına sahip ö el yetenekli oyuncunun, ö el yeteneği olmayana göre daha iyi oyuncu olduğunu ne deneyimledim ne de gördüm !


Ö el yeteneğin top eleven‘da ne kadar etkili olduğunu öğrenmek için çok iyi bir forvet oyuncuma adam adama golcü yeteneği eklemek için sürekli antrenman yaptırarak bir süre sonra bu yeteneği ka andırdım.


Ancak oyuncunun istatistiklerinde bir yükseliş olmadığı gibi, bir üst lige çıkınca bile 5 yıldı lı olacak oyuncum bütün antrenman puanlarını ö el yeteneğe bastığım için seviye olarak düşük kaldı ve oyuncumu satmak orunda kaldım. Si si olun illa ö el yeteneği olsun diye uğraşmayın, ya da oyuncu transfer ederken bunun ö el yeteneği var deyip yüksek paralar basmayın.


Bir yerde okuduğum bir bilgi de şu şekildeydi; her takımın oyun kurucu ö elliğe sahip bir dmc oyuncusunun olması gerektiğinden bahsediliyordu, bu konu ü erinde de çalışıyorum, hatta bir tane oyuncuyu o po isyonda deniyorum sonuçlarını ya acağım.


Si in farklı görüşlerini varsa lütfen buyrun konuya yorum ya ın.



Top eleven ö el yeteneğin oyuncu ü erinde ne kadar etkisi var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder