12 Nisan 2013 Cuma

Top eleven android transferde püf noktalar

Editör : Sandroid


Merhaba arkadaşlar

Ben size token hilesi veremiyorum ama tranfer hakkında önemli bir bilgi verecem.

Kendim bizzat denedim 8 tokene iki tane 6 yıldız adayı yani 5 yıldızli genç futbolcu aldım yani her 4 tokene 1 futbolcu.öncelikle eğer benim gibi bu oyunu cepten oynayan varsa daha avantajlı neden mi,mobil uygulama hız olarak pcden daha hızlı saniyenin binde 10 nunu yakalama şansınız cok fazla ben pc den transfer yapmıyorum.

Saniyenin binde 10 u yani son saniyede saniye 0 derken bile basabilmek. Öncelikle transfer yapacağınız futbolcuyu gözünüze kestirin, muhtemelen sizden önce teklif edenler olmuştur bekleyin ve son 10 saniye olmadan teklif verin bu 15-20 vs. Saniye olabilir lider olarak katılma hakkı kazandiniz ve muhtemelen son saniyede bi kaç kişi daha teklif verecektir siz basmayin çünkü zaten lider olarak katılma hakkı kazanmışsiniz dakika ikonu turuncu renk olur lider olarak katılmışsaniz ilk tur bitince millet kapışirken siz izleyin sizin dakika ikonunuz tur bitince kırmızı olur 45 saniye felan kalmıştır bekleyin o esnada diğerleri birbirini yerken sizin önünüzu açacaklar icon wink  dediğim olayı yani dakika ikonu kırmızıda iken saniye tam 0 derken basın en önemli olay budur saniye 1 den 0 düşerken basmak bunun için içinizden saymanizi tavsiye ederim evet birini elemisinizdir son bir kişi herzaman kalır (bu arada suana kadar 2token kullandik;) neyse eğer sizin ikon yesilse diğeri sizin yapmak istediğiniz şeyi yapmayı planlıyordur yesilse bile saniye aynı şekilde 0 olunca yine basıp teklif verin işinizi şansa bırakmayın yok değil kırmızı ise bekleyin yine son saniyede basınız burdaki püf nokta aslında saniye 0 olunca bitti deyip rakibinizin sizin çekildiğinizi düşünmesi çünkü saniye 0 olduğunda rakipte dakika ikonu bekleyiniz yazar o bekleyiniz yazısını görür ve tuşa basmaz ama siz 980 sanisiyede bastığınızda hopp oyuncu sizin buda 4 veye 5 tokenle futbolcu almak demektir.


NOT: internet hızınız gayet iyi olmalı yada rakip hiç çekinmeden saniye 0 olmadan üst üste basıyorsa uğraşmayin adamda token çoktur bunun yerine son saniyede basıyorsa kısıtlı imkanı vardır. Bol şanslar



Top eleven android transferde püf noktalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder