21 Nisan 2013 Pazar

Oyunda birkaç farklı sunucu olmasının artı ve eksi yönleri

Şu sıralar en çok aldığım soruların başında ;


Arkadaşımla aynı seviyedeyiz ama neden onun oyuncusuna teklif veremiyorum?


Neden arkadaşımın maçlarını izleyemiyorum?


Arkadaşımın transfer listesinde 5yıldızlı oyuncular var, benim listemde hep 3, 4 yıldızlı oyuncular var neden ?


Arkadaşım çok kolay transfer yapıyor, benim teklif verdiğim oyuncuya 50 kişi teklif veriyor neden ?


Arkadaşım ligde kolay rakiplerle eşleşiyor, ben ise çok güçlü rakiplerle oynamak zorunda kalıyorum neden ?


Bu soruların cevapları aslında çok basit. Oyunda birden fazla sunucu (server) var dolayısıyla siz 1. sunucudayken arkadaşınız 3.sunucuda olabilir, bu durumda yukarıdaki soruların hepsinin cevabı farklı sunucuda olmanızdan kaynaklanmaktadır. Sunucu sayısının fazla olması oyunun yavaşlamasını önlüyor, bu bir artı yön ancak yukarıda saydığım sorunların oluşması ise sunucu sayısının fazla olmasının eksi yönleri olarak karşımıza çıkıyor. Oyundaki sunucunuzu seçme şansınız olmadığı için yukarıdaki işlemleri yapamadığınızda, acaba nasıl düzeltirim diye aramanıza gerek kalmıyor, çünkü bunun bir yolu yok. Şuna da değineyim farklı sunuculardaki arkadaşlarınızla dostluk maçı yapabiliyorsunuz, en azından buna biraz da olsa sevinebiliriz.



Oyunda birkaç farklı sunucu olmasının artı ve eksi yönleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder