27 Nisan 2013 Cumartesi

1.Topeleventr.net Turnuvası Eşleşmeleri

Merhaba arkadaşlar, birinci geleneksel (birinciyse nasıl geleneksel oluyor demeyin) Top Eleven Türkiye Fan Platformu topeleventr.net turnuvası için katılımlar sona ermiş bulunmaktadır. Katılım başvurusu için yeterli zamanı verdiğimizi düşünüyorum. Öncelikle turnuvaya başvuran arkadaşlarıma teşekkür ederek şunu belirtmek istiyorum. Turnuva, en çok başvurunun yapıldığı 5. ve 6.seviyeler arasında yapılacaktır. Özellikle 2.seviye takımlarının da başvuru sayısının yüksek olduğunu belirteyim ancak o arkadaşlarım kızmasınlar, birinci veya 3.seviyeden başvurunun az olması sebebiyle bu turnuvayı ellerinden kaçırdılar icon smile Turnuva esaslarına gelecek olursak;


  • Turnuva eleme usulü yapılacaktır.

  • Eşleşmeler rastgele benim tarafımdan yapılacaktır.

  • Eşleşen takımlar birbirini eklemek zorundadır, bunun için gerekli bilgilendirme maillerini yine ben atacağım.

  • Eşleşen takımların, belirtilen gün ve saatte maçlarını yaparak maç sonucunun ekran görüntüsünü bana atmaları gerekmektedir.

  • Belirtilen gün ve saatte maçı yapılmayan, birbirlerini eklemeyen, maillere dönüş yapmayan, takım veya takımlar direkt elenecektir.

  • Konu ile ilgili bilgilendirmeden haberdar olmak için, ve yapılacak yeni turnuvalardan haberdar olmak için, mail adreslerinizi sağ tarafta bulunan e-mail bültenine kaydediniz.


1.Topeleventr.net Turnuvası Eşleşmeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder