18 Şubat 2014 Salı

Top eleven en iyi taktik - 20.seviye deneyimi

Top eleven en iyi taktik nedir diye durup biraz düşündüm. Sonra dedim ki kendi kendime, en iyi taktik Barcelona’da mı yoksa Real Madrid’te mi ? Yoksa Fenerbahçe’de mi ? Fenerbahçeliyim bu arada :) Cevabını bulamadım. Çünkü neye göre iyi, kime göre iyi ? Bunlara cevap vermek zor olsa gerek. Rakibe göre mi iyi yoksa kendi takımıma göre mi iyi ? Yok yok gittikçe kafam karışıyor. Sonra gidip bir çay demledim ve bir daha düşündüm, tam o sırada televizyonda Atletico Madrid maçı vardı ve dedim ki tamam arkadaş top eleven en iyi taktiği buldum. Tabiki de Atletico Madrid değildi, e peki neydi top eleven en iyi taktik ?


En iyi taktik Galatasaray’daydı desem sanırım oradan uçarsınız bana, o yüzden onu da demiyorum. Diyorum ki top eleven en iyi taktik sizin kendinizi iyi hissettiğiniz taktiktir. Yani şöyle yapacaksınız, gidip kendinize bir bardak çay koyacaksınız ve gelip önce takımınızı, sonra mevcut liginizin kalite durumunu sonra da aşağıda paylaşacağım büyük takım taktiklerini inceleyecek ve bunlardan uygun olanı seçip arkanıza yaslanacak, oyun oynamanın, top eleven en iyi taktiğin tadını çıkaracaksınız.


Şunu söylemeden geçemeyeceğim, çayından bir yudum aldıysan dinle şimdi, top eleven en iyi taktik demek aslında ben rakimin taktiğini en iyi şekilde analiz ettim arkadaş, şimdi gelsin de görüşelim demektir. Yenilmez bir taktik asla yoktur, en fantastiğinden en cılızına kadar taktik vardır, o yüzden ben yenildim hemen taktik değiştireyim deme, git bir çay demle ve arkana yaslanıp bir kaç maç bekle, çayla değil, her beklediğinde çay demle :) Biraz top elevende kullanabileceğimiz fantastik taktiklere değinmek istiyorum. Top eleven en iyi taktiklerin güçlü ve zayıf yönlerini inceleyelim.


Top Eleven En İyi Taktikler


4-4-2 Oyun Sisteminde 4 defans, 4 orta saha ve 2 hücum oyuncusu mevcuttur. Defansif bir oyun sitemi olmakla birlikte 3-4-3 oyun sistemine karşı çok güçlüdür denilebilir.


3-5-2 Oyun Sisteminde 3 defans, 5 orta saha ve 2 forvet oyuncusu kullanılır. 4-4-2 oyun sistemine göre güçlü olduğu söylenmekte ama bunun çok geçerli olduğuna emin olamadım. Top eleven en iyi taktik bu mudur ? Biraz daha bakalım.


3-4-3 Oyun Sisteminde 3 defans, 4 orta saha ve 3 forvet oyuncusu kullanılır. Biraz agresif bir oyun sistemi olduğunu söyleyebilirim 3-5-2 oyun sistemine karşı başarılı sonuçlar alınabilir.


4-3-3 oyun sistemi hem dengeli hem de ofansiftir denilebilir, 3-5-2,3-4-3,5-3-2,4-5-1 taktiklerine karşı top eleven en iyi taktiktiktir.


‎6-3-1 dizilişi çok defansif bir diziliştir. Güçlü defans oyuncularıyla rakibinize zor pozisyon verirsiniz ancak tek forvetle gol atmakta zorlanabilirsiniz. İşte top eleven en iyi taktik budur, demiyorum.


top eleven en iyi taktikler


5-3-2 Diğer bir deyişle “Berlin Duvarı” olarak da adlandırılır ve defansif bir diziliştir. 5 defansla savunmanız sert ve dengelidir.Ne var ki 2 forvetle gol atmakta sorun yaşayabilirsiniz. Defansif bir diziliş için top eleven en iyi taktik diyebilirim. Berlin duvarı için Vikipedia‘ya bakalım.


4-5-1 Çok güçlü bir forvetiniz varsa bu sistemi deneyebilirsiniz. Kaliteli orta saha oyuncularıyla yapamayacağınız şey yok.


Yazı yazmak da zor iş arkadaş, sen orda çayını içerken ben burda neler çekiyorum bir bilsen, top eleven en iyi taktiği bulduysanız bence hemen uygulamaya sokun, yok ben bulamadım bir çay doldurayım derseniz çabuk gidip gelin size 1 dakika zaman veriyorum, çabuk olmazsan top eleven en iyi taktik gidiyor. :)


Geri kalan top eleven en iyi taktik önerileri


1 dakika doldu, devam edeyim, ha bu arada defansif, ofansif ve dengeli takım dizilişinden bahsettiğim top eleven en iyi diziliş makalemi okumadıysanız, okuyun derim, mutlaka içerisinden bir şeyler çekeceksiniz. Bir ara da top eleven token hilesi makalemi tekrar güncelleyeceğim takipte kal diyorum ve devam ediyorum. 


5-4-1 Ben bekleyeyim karşı takım saldırsın da arada kontraya çıkayım diyorsanız kullanın. Ha bir gol atıp üstüne yatayım diyorsanız yine bu taktiği kullanabilirsiniz. 


3-5-2 “Alman Tankı” olarak da isimlendirilir.Kaliteli orta saha oyuncularınız varsa kaçırmayın. Özellikle 3 MC oyuncusu kullanabilirsiniz. 


4-2-4 Bu dizilişle en az orta saha oyuncusu ve bolca forvet kullanarak oynarsınız.En iyi şekilde Uzun Top taktiğiyle oynanır. 


3-4-3 Etkili kanat oyuncularınız varsa kullanmanızı öneririm. Top eleven en iyi taktik budur arkadaş, şaka şaka. 


3-3-4 Zayıf bir rakibe karşı oynamak için iyi bir taktiktir. Birçok gol atabilirsiniz ve 3′er tane iyi defansınız ve orta sahanız zayıf olan ekibi kolayca oyun dışına itebilirsiniz. 


3-2-5 Üç defans oyuncusunun olduğu bu top eleven en iyi taktiği kullanarak,tamamen ofansif oynarsınız ama takımınız dengeden mahrum kalır.5 tane forvet oyuncusuyla çokça gol atma avantajı elde edebileceğiniz gibi karşınızdaki ekibin de aynı şekilde karşılık vermesi sonucunu doğurabilir.


5-2-3 Bu diziliş size sağlam bir defanstan yeterli bir forvet miktarıyla oynamanızı sağlar ama orta sahanız çok zayıf kalır.Uzun topla çıkmak için bu taktik idealdir denilebilir. Top eleven en iyi taktiklerden biridir.


Şimdi konuyu özetlemek gerekirse, takımına bak arkadaş, iyi transfer yap, hatta istersen önce taktiğini belirle sonra transfer yap. Sonra otur bir yemek ye, dizi izle, ders çalış falan sonra da oturup ha tamam buldum, top eleven en iyi taktik budur de ve şunu unutma, hiçbir taktik yenilmez değildir, en azından benim için böyle :) Bu arada yazımızda ara ara bahsettiğim çay içme meselesi tamamen sizi biraz daha eğlendirmek içindir, oku oku nereye kadar, biraz da olaya mizah katalım dedik, sonuna kadar okuduysanız bravo diyor ve diğer makalelerime göz atmanızı tavsiye ediyorum. İyi oyunlar dilerim dostlar.



Top eleven en iyi taktik - 20.seviye deneyimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder